Moi goście

wtorek, 12 sierpnia 2014

Prezenty :)

Ten post dawno powinien się ukazać. Wymianka z Anią z bloga Życie nitką malowane na razie jednostronna, ja dopiero będę się z niej wywiązywać w najbliższej przyszłości. Ania podarowała mi to, co chciałam:)
 Cudne księgi dla moich bratanków na koniec roku.
  Takie dwa wianki, prezenty dla mojej bratowej i siostry, były nimi zachwycone :)

Dostałam też coś dla siebie, przepięknego anioła z różyczką :) Był dla mnie przesłodką niespodzianką :)


Anuś :) Cieszę się że jesteś, że się poznałyśmy w realu, wierzę, że kiedyś się jeszcze spotkamy :)
Barrrrrrrrrrrdzo dziękuję za te cudeńka :) mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam.
Pozdrawiam 
Joanna

7 komentarzy:

  1. O raju, Asiu, dobrze że mnie nie widzisz, spąsowiałam niczym różyczka w moim awatarze;) Jest mi bardzo, bardzo, bardzo miło, że moje prace sprawiły Tobie i Twoim bliskim radość. Od Ciebie też mam mnóstwo cudowności, a przede wszystkim Twoją przyjaźń, a to jest najcenniejsze:)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, prezenty przepiękne. Bardzo podoba mi się aniołek. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu, dostałaś śliczności.
    Ja czekam na kursik tych ksiąg, bo Ania obiecała zrobić. Trzeba przyznać, że gaździna talent ma.
    A jak się masz po tych przejściach chorobowych. Oglądałam i faktycznie nie ciekawie to wyglądało.
    Kuruj się i dużo zdrówka.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same śliczności. Jedno piękniejsze od drugiego ;-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, piękne i jeszcze raz piękne!!! Szczęściarko:)))
    Pozdrawiam i buziaki przesyłam,pa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna wymianka! Urzekły mnie wianki i ten aniołek :) Asiu, zdrówka Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudowności!!! Zazdroszczę prezentów.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...