Moi goście

sobota, 18 maja 2013

Szydełkowe kapelusze

Dawno mnie tu mnie było, a to za sprawą tworzenia ogrodu, nie sądziłam, że to tak bardzo wciąga.
Wieczorami  chodziłąm jakbym miała kilkadziesiąt lat więcej, wszystkie kości bolały, ale satysfakcja była :)
Najgorsze prace mam za sobą, ogród się odwdzięcza i pięknie rośnie, roślinki zaczynają kwitnąć, wszystkie się przyjęły :) Obolałe ręce nie chciąły chwycić za szydełko, dlatego kapelusik, który miał być czapką powstawał tak długo. Pokazuję też biały już jest ukrochmalony i zupełnie inaczej wygląda, a może to fotograf czyni cuda, zdjęcia robiła Sylwia:)
Mała Ania w końcu się doczeka.


Mam duże zaległości w zaglądaniu na Wasze blogi, w najbliższych dniach to nadrobię:)
Cieszę się, że o mnie pamiętacie :)))
Pozdrawiam
Joanna

19 komentarzy:

  1. Piękne kapelusiki!!!
    Praca w ogrodzie ciężka, ale jak roślinki zaczną się rozrastać, kwitnąć to zapomnisz o bolących paluszka, plecach...tylko z herbatką czy kawusią usiądziesz w ogrodzie i będziesz się napawać jego pięknem:)
    Buziaki przesyłam i spokojnej nocy Ci życzę Asieńko:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczne Asiu..zwłaszcza różowy mi sie podoba...i daj parę zdjęć tego twego ogrodu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne :) a praca w ogrodzie pewnie wkrótce pokaże swe najpiękniejsze efekty :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne kapelusiki.W takim pięknym kapeluszu można poczuć się jak prawdziwa dama.Ogród to ciężka praca ale też wielka przyjemność kiedy już wszystko kwitnie i rośnie.Miłej niedzieli życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajniutkie kapelusiki w bardzo dziewczęcych kolorach.
    oj taka praca w ogrodzie może i bywa ciężka, ale ile daje satysfakcji:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu, piękne kapelusze! Oj, będzie się mała modelka miała w czym prezentować:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapomniałam jeszcze o Twojej ogrodowej rewolucji... Asiu, wiem że ciężko pracowałaś, ale już teraz cieszą Cię efekty, a pomyśl jak będzie za 5 lat hehe - busz, a w nim Ty z jakąś robótką;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne kapelusze na takie cude warto bylo czekac. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie że juz jesteś , Biały kapelusik prześliczny , uwielbiam białe nakrycia głowy u maluszków ,,
    Ogród wciąg wiele z nas , ja akórat ni lubię tych prac ale muszę ..
    Może pokarzesz twoje ogrodowe kwiatki ,,

    OdpowiedzUsuń
  10. ogrodu moeg tylko pozazdroscic :) a kapelusze sa przesliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Praca w ogródku bardzo ważna i nieodzowna! Kapelusiki naprawdę fajne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak wrócę z pracy zrobię kilka fotek ogrodu i pokażę. Cieszę się, że kapeluszami się podobają. Miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kapelusiki :)))
    hihi pochłania całą uwagę i energię a ja się zawieszam jak podziwiam, co mi tam wyłazi albo kwitnie :))) I myślę co mi nie pasuje czyli wena ogrodowa hihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie się prezentują. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne kapelusiki! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna kapelusze :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne kapelusiki dla małych dam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kapelusze, podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. super kapelusiki podobają mi się takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...