Moi goście

niedziela, 19 maja 2013

Migawki z ogrodu

Chcecie oglądać? tylko nie narzekajcie, zdjęć będzie dużo! ciężko wybrać.
Tak jest dzisiaj :)  brakuje kilku tuj i kory. Zapewne za rok będę przesadzać roślinki w inne miejsce.
Zapomniałabym podziękować Ani, to dzięki Niej powstał mój ogród.
Anuś, dzięki za roślinki i nieocenione rady :)))

Serduszka wspaniała, urzeka malutkimi kwiatuszkami :)


Serduszka okazała ma pierwsze pączki :)
 
 A tak było zanim zwariowałam na punkcie ogrodu.
 Kilka fotek mojej mozolnej pracy.
 Musiałam skopać 11-letni trawnik, pod którym było pełno kamieni,  przywieźć ziemię na taczce z miejsca oddalonego jakieś 40 metrów. 
Gdybym oczyma wyobraźni nie widziała ogrodu nie podołałabym tak ciężkiej pracy.


Jak kończyłam mężuś był już w domu i jak widać ziemia spadła mi z nieba hi hi

Macie dość? ja też, patrząc na ostatnie fotki czuję zmęczenie.
Witam nowe obserwatorki :)
Pozdrawiam
Joanna

23 komentarze:

  1. Ale sie napracowałs i jakie sliczne efekty ,

    OdpowiedzUsuń
  2. Napracowałaś się ale efekt wspaniały. Trochę Ci zazdroszczę bo ja muszę walczyć o każdy mały kawałek ziemi na rośliny ozdobne.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przed Tobą masa pracy,ale już widać efekty.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się Asiu napracowałaś, ale za to widać już piękne efekty Twojej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale będą rosły i cieszyły Twoje oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. no ja myślę że warto było...teraz jeszcze to co posadziłaś malutkie..ale za rok za dwa będzie cudnie..

    OdpowiedzUsuń
  7. Asiu, dziękuje za mile słówka - ja się bardzo cieszę że Ty się cieszysz:):):)
    A roślinki pod Twoją czułą opieką rosną jak szalone!

    OdpowiedzUsuń
  8. hihi to złapałaś bakcyla :)) Rewelacyjnie zaplanowałaś rabatkę- już fajnie wygląda :)))) Oj nie mogę się doczekać efektów kwitnienia :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak Ci to wszystko pięknie jeszcze urośnie, ściągniesz folię to dopiero będziesz się cieszyć! Zazdroszczę Ci ogrodu! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję , pięknie ci to wyszło! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie już teraz, a jeszcze piękniej będzie, jak wszystko dopieścisz. Dzięki za komentarze i linka do sklepu. Pędzę zaglądać, co tam mają :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny efekt :) Opłacało sie nameczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pracowita Mróweczka!` Niech to podrośnie będzie dopiero cudnie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Pracy ogrom! Ale jak to się wszystko zazieleni i rozkwitnie.... będzie pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. chętnie bym Ci pomogła, bo ja uwielbiam urządzać ogródki i prace z tym związane :) Zobaczymy efekty za rok, jak już roślinki się przyjmą i zaczną rosnąć :)
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale odwaliłaś kawał roboty - piękny efekt ciężkiej pracy !

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja życzę żeby szybko rosło i cieszyło oczy:) Podziwiam:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana ogród już cudnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Joasiu... prawdziwy efekt zobaczysz juz za rok... wtedy to wszystko będzie większe i okazalsze !

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj daleko mi do takiego ogrodu i tylko pozazdrościć roślinek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluje wytrwalosci ale ogrod bedzie piekny,juz jest piekny ,mialas dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam Joasiu, ogród otworzy się latem w pięknej odsłonie. Szkoda, że to tak daleko, chętnie bym go zobaczyła. Mam nadzieję, że nie poskąpisz zdjęć.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...