Moi goście

czwartek, 13 grudnia 2012

Świątecznie


Świąteczna prywatna wymianka z Iwonką z bloga Twórczy kącik
  Iwonka prosiła o cukiernicę w szydełkowym ubranku.
Zdjęcia pożyczone od Iwonki.



A mi się marzyły karczochy i adresownik.
A to, cała zawartość paczuszki.
Same cudeńka!


Adresownik jest tak cudny, aż żal nim pisać.


Iwonko, jeszcze raz dziękuję za cudne prezenty, wszystko barrrrrrrdzo się nam podoba :)

To nie koniec.

 Dostałam cudną kartkę z pięknymi życzeniami od Anastache
 Zajrzyjcie na Jej blog, tworzy zjawiskowe prace.

Danusiu, ślicznie dziękuję :)))
Dostaję ostatnio paczuszki z  wymianki prywatno-świątecznej, ale nie wszystkie mogę pokazać. Ja jeszcze wszystkich nie wysłałam, zrobię to jeszcze w tym tygodniu.

Witam nową obserwatorkę, miło, że do mnie dołączyłaś :)
Dziękuję, za miłe słowa :) 
Pozdrawiam
 Joanna 

20 komentarzy:

  1. Urocze prezenty :)
    Bardzo podobają mi się te aniołki z kwadratów, ale ciągle nie mogę znaleźć czasu, żeby sobie takiego wydziergać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała wymianka! Cukiernica jest mmmm:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prezent dostałaś , nie dziwi mnie że proszą o twoje cukiernice , są nie powtarzalne ...

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ miła wymianka :) A prezenty takie od serca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna wymianka i ważne, że cieszy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze prezenty! Moja wymianka poleci po niedzieli, ale już widzę, że będzie ubogą krewną hehe)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja kocham wymianki ! hihi
    ślicznościami się obdarowałyście...
    Joasiu dzisiaj dostałam przesyłeczkę... buziaki wielkie - kocio wspaniały...
    jak będą jeszcze jakieś zamówienia teraz czy kiedy indziej będę się uśmiechać !
    pa

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne prezenty, wspaniale ubrana cukiernica :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prezenty wymiankowe!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Asiu, ale szczęściara z Ciebie. Już chyba nie musisz się uczyć robienia karczoszków.
    Cieplutko pozdrawiam, pa

    OdpowiedzUsuń
  11. Extra! Cieszę się, że jeszcze ktoś nie ma czasu na nic tak jak ja :), chociaż ja mogę zapomnieć o wymiankach! Kiedy to robić???

    OdpowiedzUsuń
  12. Asiu masz szczęscie na piekne prezenty,ale znając ciebie ty też wyslesz równie śliczne :) Urzekły mnie ozdoby Iwony :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie to wszystko wygląda. + za fajny blog!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne prezenty! To dobry pomysł z tymi wymiankami, ludzie ciekawe rzeczy robią a my sami nie do wszystkiego mamy zdolności.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczności.
    Piękne rzeczy sobie przygotowałyście.
    Ja również dziękuję za paczuszkę. Właśnie do mnie dotarła!!! DZIĘKUJĘ!
    Moja jest w drodze..

    OdpowiedzUsuń
  16. Same śliczności i stworzyłaś i dostałaś :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. super że masz takie wspaniale wymianki wszystko cudne:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...