Moi goście

wtorek, 19 czerwca 2012

Zapraszam na smakołyki

Zobaczcie jaka niespodzianka czekała na mnie po powrocie z pracy.
Córka zaszalała, pierwszy raz robiła takie desery, każdy pucharek inny. 
I choć pora była późna musiałam skosztować :)
 Zapraszam, częstujcie się.
Znajdziecie tu wszystko co było w domu: galaretki, delicje, pokruszone herbatniki, truskawki, kakao Puchatek, czekoladowa posypka do ciast, zmiksowana galaretka, budyń robiony, nie z torebki... troszkę za słodki, ale to pierwszy raz.
 Córka powiedziała, że mogę sobie zaprosić na jutro koleżankę. Jestem pod wrażeniem.
Krysiu, Sylwia mówiła o Tobie, jeśli możesz to wpadnij :)))


Nawet nie wiecie jak cieszą mnie Wasze komentarze... ślicznie dziękuję, myślę o Was cieplutko :)))
Ściskam mocno :)
Joanna

22 komentarze:

  1. z checia tez bym wpadła :) pysznie wygladaja te deserki, mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!!! Ja poproszę ten trzeci od góry ;P Ciekawe kiedy moja córcia zacznie tak działać w kuchni. Już teraz jest bardzo chętna, ale ja jakoś nie mogę patrzeć, jak wszystko mi rozsypuje dookoła i brudzi tymi swoimi małymi łapkami :-) Jeszcze troszkę niech podrośnie.
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. aż ślinka cieknie... Nie masz litości!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają apetycznie , chętnie skorzystam z zaproszenia , co tam ,że tak późna pora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Smakowicie wyglądają:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie desery ... dawno ich nie jadłam

    OdpowiedzUsuń
  7. Deserki wyglądają przepysznie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak u Ciebie słodko, że aż ślinka kapie i po brodzie i spływa po klawiaturze o nosie nie wspomnę,że już dawno rozpłaszczył się na monitorze komputera. Ależ zdolniacha z tej Twojej córci. Pozdrawiam i miłego dnia życzę,Grzegorz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pychotnie wyglądają,aż ślinka cieknie:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. aż ślinka leci:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale narobiłaś apetyty mniam mniam pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Salut Joanna,
    voir ces beaux desserts me mettent l'eau à la bouche......
    Très belle présentation.
    Amitiés.Celeste

    OdpowiedzUsuń
  13. Mniam mniam:)Ależ pyszności Sylwia zrobiła:)

    OdpowiedzUsuń
  14. łał ale córcia zaszalała tyle pyszności chwal chwal żeby jeszcze raz zrobiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepysznie wygladaja te deserki,aż mi slinka leci na tak wspanialy widok i napewno są apetyczne:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. UHM....Uwielbiam słodkie w każdej postaci!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pysznie to wszystko wygląda...mniam mniam :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...