Moi goście

poniedziałek, 11 czerwca 2012

Szydełkowe bratki

 Chyba każdy lubi bratki, ja mam je w domu. 
Serwetka zrobiona dawno, mimo to nie doczekała się jeszcze kąpieli w krochmalu.
Chyba już ją pokazywałam, ale posty zniknęły, a ja znów nie mam nic nowego,
 więc wybaczcie... bratki wracają.
Kiedyś skuszę się na zrobienie takiej w kolorze.


A te bratki są dla Was :)))
 Fotka ściągnięta z sieci. 
U mnie bratki też tak by wyglądały, pada od wczoraj.
 Ale ja uwielbiam taką pogodę i uwielbiam chodzić pod parasolem, na który kapią kropelki deszczu.


Witam nową obserwatorkę Dianę
Dziękuję, że do mnie zaglądacie, "połykam" z rozkoszą każde słowo, które tu zostawiacie :)))
W pracy jest cudownie i w domu też :)
Pozdrawiam cieplutko :)
Joanna

31 komentarzy:

  1. a ja jej jeszcze nie widziałam, a teraz podziwiam i pozdrawiam Cię serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne brateczki!
    W moim ogrodzie też jeszcze w pełnym rozkwicie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałaś gdzieś taką w kolorze, ale biała też jest ładna, a swoją drogą to czy są białe bratki?! Jakoś nie mogę sobie przypomnieć!
    Pozdrawiam, u mnie też leje od wczoraj

    OdpowiedzUsuń
  4. Serwetka jest piękna! I dziękuję za bratki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jej nie widziałam;) Śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna serwetka i bratki śliczne,te kolory cudo :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. No super bratki -zdolna jesteś !

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna serwetka! W kolorze też będzie piękna! Lubię kwiatuszki skąpane w deszczyku:)

    OdpowiedzUsuń
  9. I te żywe i te dziergane, wszystkie śliczne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze przyjdę popatrzę pozazdroszczę, że ja tak nie umiem i uciekam:)
    Tym razem zostawiam pozdrowienia:))

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne bratki:) A serwetka to dzieło sztuki!

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna serwetusia Joasiu ... a bratki dla mnie jak miód na serce ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna serwetka:)Chyba jej tu nie było:)Bratki też śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna serwetka :-)
    Piękna :-)
    Również bardzo lubię bratki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna serwetka. Fajnie, że ja pokazałaś.

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładna serweta a TY czytam tryskasz szczęściem- aż tu czuję! oby tak dalej..dałabyś mi tego trochę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna i ciekawe jak by wyglądała kolorowa ...

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne bratki na serwetce i w ogródku,ale jak Ty możesz lubić deszcz???:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Salut Joanna,
    très joli napperon, une façon d'avoir des pensées toute l'année à la maison.
    Amitiés.Celeste

    OdpowiedzUsuń
  20. No proszę, jaka zdolna dziewczynka z Ciebie! Piękna serweta i urocze bratki, lubię bratki...tyle teraz różnokolorowych...
    Jak zauważyłaś:) mogę już komentować:) co mnie bardzo cieszy:)))
    Buziolki przesyłam i miłego dnia życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne bratki na serwetce i w ogródku,ale "dyscu" to ja nie lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super serwetka, ale wg mnie w kolorze byłaby jeszcze piękniejsza. Czekam, aż taką zrobisz, a później może sama się pokuszę o podobną? Jak znajdę czas :/
    Cieszę się, że w pracy i domu u Ciebie jest dobrze. Oby tak dalej.
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapomniałam dodać, że u mnie w doniczce właśnie kwitnie bratek. Postaram się zamieścić jego zdjęcie u mnie dzisiaj :-) I szczypiorek też kwitnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapraszam do mnie do zabawy. Prześliczności zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie zapomniałam o sukience. Po prostu leży nieskończona. Pogoda pod zdechłym psem, więc i sukienek letnich nie chce się robić... Ale i na nią przyjdzie pora :-) Fajnie, że pamiętasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super serwetka z bratkami i te zywe tez piekne i nie wazne ze z sieci ale są ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudne bratki i na serwetce i te naturalne:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna serwetka, też bardzo lubię bratki :-) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna serwetka. Bardzo chciałabym taką zrobić. Czy mogłabym prosić o schemat. Mój mail meubea@op.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...