Moi goście

piątek, 8 czerwca 2012

Niespodzianka

Zobaczcie jaką niespodziankę zrobiła mi Edytka z bloga Dysiakowo
 Miałam dostać materiał, z którego uszyję coś dla Edytki. 
Paczuszka kryła w sobie również niespodziankę dla mnie... prześliczny lniany naszyjnik z koralowcem.


A z tego ślicznego lnu, uszyję Edytce...coś. w zamian. W swoim czasie pokażę.


Edytko, ślicznie dziękuję za cudny naszyjnik. Podoba mi się kolor. W niedzielę założę go do pracy, będzie podziwiany :)
 Pozdrawiam cieplutko :)
Joanna

13 komentarzy:

  1. Śliczny naszyjnik:)Ale materiał też cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super naszyjnik - aż mnie ciekawość zżera co twoje rączęta wyczarują z tego lnu !

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :-)
    Piękny naszyjnik :-)
    Czekam z niecierpliwością na efekty szycia :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Materiał mi znany , widziałam go u Edytki i ciekawi mnie co te ona z niego chce żebyś jej uszyła ..Sam w sobie jest boski ..
    Naszyjnik dostałaś przeliczny ..

    OdpowiedzUsuń
  5. niespodzianka rewelacja! i czekam na wyniki szycia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny naszyjnik ,ale jestem ciekawa co uszyjesz z tego ciekawego materiału?? Czyżby kotki!?

    OdpowiedzUsuń
  7. Joasiu ... śliczności dostałaś ... bardzo oryginalny naszyjnik ...
    materiał też ładny ... osobiście lubię też szarości ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczny naszyjnik a z materialu ktory jest tez sliczny napewno cos zrobisz fajnego:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny materiał, szkoda, że nie Twój...na pewno coś pięknego stworzysz:) Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...