Moi goście

sobota, 9 czerwca 2012

Na czerwono

Czerwone motylki, zrobione jakiś czas temu, nie gościły jeszcze na blogu. 
Dobrze mieć coś co można wyciągnąć z czeluści szuflad, jak nie ma weny lub czasu na tworzenie nowości. Nie znaczy to, że nic nie robię. Tworzę coś na pewne wyzwanie, myślę, że będziecie zachwycone jak to zobaczycie. Sama jestem ciekawa jak wyjdzie, na razie widzę to oczyma wyobraźni. Zdradzę tylko, że będzie czerwień i biel.

A co myślicie o czerwonych motylach???


Dziękuję za zawsze miłe komentarze :)
Pozdrawiam cieplutko :)
Joanna

33 komentarze:

  1. Śliczne są!!! Zabierałam się za nie już kilka razy i zawsze coś mnie odciągało.
    Zaciekawiłaś mnie tym projektem, a za bardzo cierpliwa nie jestem, tzn. jestem, ale tylko w pracy, więc miej litość...hehe
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie swietne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. intrygujące...ciekawe co to będzie..czyżby wyzwanie w szufladzie Asiu?....ja już przygotowałam..i za jakiś czas pokażę co zrobiłam...z niecierpliwością czekam na Twoje dzieła :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny motylek! Też taki kiedyś zrobiłam :) Chyba nawet wg identycznego wzorku :)
    Piękne kolorki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię kolor czerwony chociaż za bardzo mi nie pasuje ...
    motylkom jak raz odpowieda ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne motylki:)
    Dziękuję serdecznie za odwiedziny na blogu oraz miłe słowa. Dodają mi twórczych skrzydeł.
    Ślę uściski i słoneczne promyki z pozdrowieniami*
    Peninia ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne i juz czekam na wyzwaniową prace ..

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne motylki takie misterne. W to ze nic nie robisz nie uwierzyłabym ani przez chwilę. Masz jeden z najbardziej posto-dajnych blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czerwony motyle to coś całkiem na czasie. Śliczne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne :-)
    Czerwone motyle są śliczne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dorób jeszcze białe i będą kibicować naszym:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje motylki w sam raz na EURO.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super te motylki, zrób białe !

    OdpowiedzUsuń
  14. Od dawna podobają mi się szydełkowe motylki, a Twoje są piękne i te kolor, mój ulubiony.

    OdpowiedzUsuń
  15. CUDNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Vole vole papillon........
    vraiment très joli cet ouvrage, félicitations Joanna.
    Bon dimanche.Celeste

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne, filigranowe, jak prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. motyl czerwony prezentuje sie super :0

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam czerwony, lubię motyle, pięknie zrobiłaś! Czy jest coś czego Ty byś nie zrobiła, na pewno nie ma, podziwiam Cię!!! Pozdrowienia ślę:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Slicznie wyglada ten czerwony motylek:)

    OdpowiedzUsuń
  21. PIĘKNY
    (POPROSZĘ JEDNEGO :)
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...