Moi goście

piątek, 29 czerwca 2012

Decu... prośba

Był ręcznie malowany i prześliczny. Zdjęć niestety nie mam, zniknęły razem ze starymi postami.
 Nawet nie wiem kiedy farba zaczęła się zmywać.
Miałam go wyrzucić, ale przeglądając Wasze blogi wpadłam na pewien pomysł.


Po kąpieli wygląda tak. Gotowy do ozdobienia techniką decu, taki mi się marzy. 
Chyba mam wszystko, może poza białą farbą, jednak nie wiem jak się do tego zabrać.
Bardzo liczę na Waszą pomoc.

Witam wśród obserwatorów Madzię, Renkę i 2owieczki, mam nadzieją, że zostaniecie na dłużej :)
Dziękuję w imieniu Ewci i swoim, jesteście niezawodne :)
Dziękuję również za ewentualną pomoc z decu :)
Pozdrawiam cieplutko :)
Joanna

18 komentarzy:

  1. Wazonik bardzo fajny nawet bez dekoracji - ale się uda - trzymam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie znam się na decu aczkolwiek wazonik sam w sobie, bez dodatkowych zdobień jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zaczełabym od naklejenia kawałkow papieru ryzowego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu- wejdź sobie "niebieskie migdały" tam chyba 3 posty temu było krok po kroku co i jak...jest tak super i prosto opisane...tak że Ci polecam i czekam na wyniki :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja szkło maluję bazą w kolorze bieli lub ecri i nakładam dowolne wzory, potem patyna albo cieniowanie.
    Szkło warto zmatowić papierem ściernym aby farba lepiej przylgnęła.
    Nie próbowałam nigdy nakładac bezpośrednio na szkło papieru ryzowego, więc nie wiem czy wystarczy do tego zwykły klej do decu, czy jest jakiś specjalny do szkła.
    Ale efekt z tłem z papieru ryzowego jest swietny. Potem nakłada sie wybrany motyw już tradycyjnie.
    Mam nadzieje, że znajdą się jakieś koleżanki bardziej zaawansowane, które Ci podpowiedzą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na szkle nie znam się zbytnio...
    Mam na koncie jedną butelkę-to fakt.Ale nie wiem czy fachowo się do tego zabrałam.
    Ja pomalowałam trzykrotnie akrylową farbą,potem nakleiłam motywy.Potem już tylko kropkowanie i patynowanie.No i wiele warstw lakieru.
    Trzymam kciuki!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie mam bladego pojęcia na temat decu, ale myślę, że znajdziesz coś na youtube :)

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety zupełnie się na tym nie znam :) Ale wierzę że wyczarujesz coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja maluje szkło farbami do szkła wodnorozpuszczalnymi zobacz na blogu.:)pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Na dekupażu znam się tyle, co nic. Jesli cokolwiek dekupażowałam, to po swojemu, na czuja, bez żadnych wskazówek i lekcji. Za szkło się nie zabierałam, bo to wyższa szkoła jazdy, jak dla mnie. Ale szczerze powiedziawszy, ja bym zostawiła ten wazon takim jakim jest, bo wygląda fajnie. Jesli jednak zabierzesz się za ozdabianie, to trzymam kciuki i czekam na efekty :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na tym akurat się nie znam, ale kształt śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam się na decu na szkle, ale wiem, że oprócz tradycyjnego zestawu do decu, musisz się zaopatrzyć w medium do szkła. drewno zawsze da sie papierem ściernym zmatowić, a szkła już nie, dlatego jest potrzebne to medium.

    OdpowiedzUsuń
  13. dopiszę tylko, żebyś pamiętała jak już zrobisz wazonik - decoupage nie można myć wodą bo też się ściera ...

    OdpowiedzUsuń
  14. Rad już masz sporo :) ja nic nie podpowiem niestety ,bo się nie znam na tym ale czekam na efekty :) Pozdrawiam .Wazon faktycznie fajny!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. czysty wazaonik tez jest piekny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. po pierwsze potrzebujesz serwetki, oddzielasz warstwy i zostawiasz tylko tą z nadrukiem. wazon maljesz farbą bazą, jak wyschnie naklejasz przy użyci kleju polecam magic serwetkę na wazon, nie daj za dużo wody bo się pomarszczy nadruk, bd dobrze:):):)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...