Moi goście

piątek, 22 czerwca 2012

:)

Nie przechodzę obok Waszych komentarzy obojętnie. Kapturek znalazł babcię i się troszkę rozchmurzył.
Jak się Wam podoba nowa odsłona jego spojrzenia.


UWAGA!!! UWAGA!
Nasza kochana przyjaciółka Ewunia - Guga ze Skarbczyka straciła swój blog :(((
I dobra wiadomość, wróciła do Nas jako gugama,
 a Jaj nowy blog to nela-skarbczyk 

Ewuś witam Cię wśród obserwatorów, chociaż nigdy stąd nie zniknęłaś, zawsze Jesteś w mym sercu :)))
Drogie koleżanki pomóżmy Ewuni się odnaleźć i wynagrodzić, za to, że się nie poddała... a pomóżmy zmasowanym atakiem obserwatorów.
Dziękuję, że do mnie piszecie :)))
Ściskam mocno :)))
Joanna

10 komentarzy:

  1. Teraz to ma dopiero focha :) PSM :)
    A tak naprawdę jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super! Poprzedniego posta nie skomentowałam, ale ta niwa twarz wygląda dużo lepiej niż ta poprzednia.
    Super robota.

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu dziękuję Ci z całego serca:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz jest śliczna. Ale wcześniej też jej niczego nie brakowało.
    Kiedyś zrobiłam misia... miał taką minę, że klękajcie narody :-)
    Oj wiem jaki to problem :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Od razu lepiej , weselsza dziewczynka z tego kapturka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już dodałam Ewunię do moich ulubionych blogow

    OdpowiedzUsuń
  7. no super wygląda ta buzinka teraz :) Czyżby twoja córcia miała taki kolor włosków? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. niewiem czemu nie ma mojego komentarza, może się nie zapisał? A napisałam że śliczną buźkę ma teraz kapturek, a włoski to może ma takie jak Twoja córcia? :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...