Moi goście

czwartek, 7 czerwca 2012

Białe perełki

Serdecznie witam Was, moje drogie :)
 Pytacie jak po pierwszym dniu pracy ?
Aby nie odpisywać na każdy e-mail, powiem Wam, że było cudownie, atmosfera w jakiej jeszcze nie pracowałam, to się czuje już pierwszego dnia. Jestem zadowolona, że się zgodziłam. Pierwsze pieniążki już się gromadzą, aczkolwiek umowy jeszcze nie podpisałam, ale to tylko formalność. W pracy robię to co kocham robić, mniej cierpienia fizycznego wśród pacjentów... a to jest duży plus.

Wracając do Naszego świata pokazuję biały komplecik, który powstał wcześniej.

Witam nowe obserwatorki Halinkę Polnik i Hanuszkę :))) Mam nadzieję, że zostaniecie na dłużej :)
Dziękuję, że ze mną  Jesteście  :)))
Ściskam mocno :)
Joanna

19 komentarzy:

  1. Podziwiam piękny komplecik!To fajnie ,że jesteś zadowolona z pracy :)Ja tez mam cudowną pracę i okazuje się ,że można być zadowolonym !!!pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że jesteś zadowolona z pracy :-)
    Oj ja też myślałam o Tobie...
    Komplet piękny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny komplet, zapraszam na moje Candy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Komplet piękny elegancki:)
    Gratuluję dobrej atmosfery w pracy i pracy:D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Atmosfera w pracy to ważny element każdego dnia, a komplecik śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny komplet Joasiu ... nic tylko się cieszyć z takiej pracy

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że jest super :)
    Oby tak dalej.
    Komplecik cudowny!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. super komplecik, chyba też się skuszę i zrobię jakiś sznur koralikowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No Kochana ja w takiej białej bransoletce już od dawna ( od czasu jak dostałam od Ciebie)paraduję:):):)!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekna bizuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny komplecik!
    Cieszę się, że w pracy masz miłą atmosferę, to najważniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Salut Joanna,
    Très classe!!!!!
    Amitiés.Celeste

    OdpowiedzUsuń
  13. Komplecik przepiękny - dalej nie mogę pojąć, że łatwy w wykonaniu ;)
    Cieszę się, że w pracy w porządku bo atmosfera to bardzo wiele!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super komplecik i fajnie ze podoba Ci sie w pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny komplet, bardzo elegancki!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...