Moi goście

czwartek, 31 maja 2012

Podaj dalej

Zobaczcie jakie cudności do mnie przyleciały od Peninii
w ramach zabawy Podaj dalej.
Córka od razu zgarnęła notesik i wzięła się do pracy, efekt będzie do obejrzenia jutro na jej blogu :)))


Ślicznie dziękuję za te wspaniałości, jeszcze nie mogę uwierzyć, że należą do mnie :))))
A Sylwia dziękuje za inspirację :))))

Teraz ja ogłaszam zabawę Podaj dalej.
Zasady
1.Zabawa dla osób posiadających bloga.
2.Pierwsze 3 osoby,  które wyrażą (w komentarzu) chęć wzięcia udziału w zabawie, w ciągu roku otrzymają ode mnie malutki upominek ręcznie robiony przeze mnie.
3.Osoby zgłaszające się, jak dostaną prezencik organizują taką samą zabawę u siebie na blogu dając szansę następnym trzem.
4. Każdy blogowicz może 3 razy uczestniczyć w takiej zabawie
***

Ja postaram się nie zwlekać i wysłać prezenty w ciągu miesiąca, 
dlatego od razu poproszę o adresy osób zgłaszających się.
Pozdrawiam :)
Joanna

9 komentarzy:

  1. Zapisuję się :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jiii, udało mi się w końcu??? wziąc udział w tej zabawie???

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się nie zgłaszam ale gratuluję przepięknych zdobyczy :) Pozdrawiam ciepluteńko! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńka dostałaś:)Piękny notes:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdrośnica we mnie się odezwała. Śliczny notes!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez sie zapisuje jesli mozna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Notesik bardzo uroczy i pieknie sie prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się spóźniłam, mówi się trudno!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne notesy robi Peninia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...